2009 07 30

idag har jag hunnit med en del :)

mikaela kom hit så gick vi och åt på Jannis, det blev spagetti&köttfärssås. sen hade hon klipp tid kl 4 så jag satt och väntade på henne :)

när hon va klar vid 5 så gick vi och solade, fick ingen färg :( gick vidare till kvantum, sen gick vi till busshållsplatsen. hon skulle åka hem och jag skulle vänta på rickard och kompani, så blev de en sväng till inne på kvantum sen åkte vi (jag, hansson,jannis,tim,halle) ut till ringvägen och grilla o chilla, även matte kom förbi ett tag :)

nu är jag hemma igen, ska snart sova för om jag orkar så ska jag upp tidigt imorrn och åka med in till sthlm o möta matiss som kommer hem ifrån lettland och sen ska ja jobba vid 18 sen blir det fest på kvällen :)

dagens outfit:

dålig bild men..
jeansshorts: Monki
linne/tunika: H&M

blev dock lite kallt vid grillningen menmen, det är ju trots allt sommar ;)

love/M

Kommentarer
Postat av: cassie

men du 300 kr?=)

2009-07-31 @ 11:33:21
URL: http://casssies.blogg.se/
Postat av: cassie

har addat dig nu, men tyvärr så sänker jag mig nt mera än 300"/ så du får välja jag e [email protected] =)

2009-07-31 @ 16:10:42
URL: http://casssies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0