2009 08 05

Godmorgon bloggen! det är strålande sol ute och här ligger jag fortfarande inne i sängen :/ känns ju lite dumt, men har bestämt mig för att ta tag i mitt stökiga rum idag istället :P ska ju vara fint väder hela veckan så får sola lite extra en annandag :)

mina annonser går segt, ingen som vill ha grejerna :/, kanske kommer en prissänkning på allt, kanske gör folk intresserade? om det är något ni gillar, så skriv ett bud om du tycker priset är högt.. är inte helt omöjligt att komma överens om ett annat pris :)

nu ska jag kolla runt lite mer, sen ska jag som sagt ta tag i mitt rum.. hoppas ni får en bra dag allihopa :)

love/M



Kommentarer
Postat av: michaela

Hej, jag har haft den som väska/plånbok.. min nuvarande plånbok rä lika stor som "väskan" :) så går absolut... är tänkt som en plånsok från början..

priset kan jag nog ta ner lite.. 80ink frakt?

2009-08-05 @ 13:17:06
URL: http://loppisloppan.blogg.se/
Postat av: michaela

såg inte att det var du på skjortan också :)

absolut kan ta ¨några bilder på tyvärr är den lite liten på mig men var snygg förr :) hah

maila mig gärna så skickar jag bilder. isf kan du få plånbok och skjorta för 170 ink frakt! (skjorta 100:- Plånbok 20:- och frakt 50:-) paketpris

2009-08-05 @ 13:22:10
URL: http://loppisloppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0